Thursday, October 8, 2015

ANOTHER WAY TO ENJOY EGGS

Yupps....
This is another way to enjoy eggs for breakfast...

In the oven

Egg muffin in da house

Sila abaikan yang berkelecah tu..

This was actually my first try.... Ambik resepi kat facebook je...
If you asked me...I'd say  >>. Sedap u alls...i all tak tipu... (walaupun tak ikut resepi exactly).

The 6 ketuls of muffin were from 4 eggs. But because ada cheese bagai... I all makan 2 ketul pun dah kenyang. So, the second time I baked this, I used 2 eggs only....and I got 4 ketuls of egg muffin...2 ketul for me and 2 ketul for my hubby (walau pun my hubby tak suka sangat...***Dia ni prefer selera kampung ...muffin2 bagai ni dia tak reti makan. Taunya telur mata kobau yo..) 

Wokeyh.. I all bai dulu. Selamat menjamu mata. Kalau nak jamu selera, nnt I bagi resepi. 

No comments:

Post a Comment